неділя, 21 лютого 2016 р.

Організція літннього мовного табору на базі Мар'ївського навчально-виховного комплексу

Організція літннього мовного табору на базу Мар'ївського навчально-виховного комплексу
20 січня 2015 року в Міністерстві освіти і науки відбулася нарада з представниками міжнародних організацій щодо можливостей створення літніх мовних таборів.
Під час наради обговорено ініціативу Міністерства освіти та науки щодо популяризації вивчення іноземних мов серед українських школярів та їх мотивацію шляхом трансформації практики учнів після закінчення навчального року в мовні табори.
Сьогодні Міністерство вивчає можливість відкриття мовних таборів у всіх школах країни влітку цього року. Під час реалізації цієї ініціативи МОН розраховує залучити до роботи в таборах волонтерів, носіїв мов за допомогою міжнародних організацій та вчителів за їх бажанням.
Мета – популяризація англійської мови, підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови, формування комунікативної компетенції, розвиток творчого потенціалу кожної дитини, виховання комунікативної потреби у пізнанні інших країн і народів.
Навчальний процес передбачає організацію комунікативно особистісних видів діяльності , зокрема:
1. Портфоліо учасника мовного табору
2. АВС, лексичні, граматичні, рольові ігри
3. Драматизація, інсценізації
4. Римівки, вірші, пісні
5. Перегляд мультфільмів, фільмів, обговорення
6. Читання і обговорення
7. Фізкультхвилинки, рухливі ігри
Заняття проводяться переважно на свіжому повітрі, в ігровій формі , з широким використанням інтерактивних форм (робота в парах, групах, командах) тощо.
Навчання розраховане на 45 годин і охоплює тематику, що відповідає навчальній програмі (рівень АІ), віковим особливостям та інтересам дітей молодшого шкільного віку:
1.Відпочинок і дозвілля
2.Моя сім’я і друзі
3. Моє село
4. Англомовні країни світу
5. Моє захоплення
Тема
К-сть годин
1.
Відпочинок і дозвілля
9 год.
1.1.
Літні канікули. Види відпочинку влітку. Виготовлення постеру (робота в групах). Розучування віршів, римівок про літо.
1.2.
Організація свят, вечірок. Святкування дня народження (рольова гра). Виготовлення листівок, запрошень. Пісні, привітання, ігри, конкурси.
1.3.
Відпочинок на природі. Природа влітку. Готуємося до пікніка. Рухливі ігри, фізкульхвилинки на природі.
ІІ.
Моя сім’я і друзі
9 год.
2.1.
Сімейний альбом. Портфоліо (родинне дерево). Знайомтеся – це я! Моя сім‘я (вірші, пісні, римівки)
2.2.
Мої друзі. Опис зовнішності друга. Розучування віршів. Перегляд тематичного відеофільму та його обговорення. Гра “Вгадай хто”
2.3.
Ігри з друзями на природі. Командні змагання «Веселі старти» - ( ABC games, word games, grammar games)
ІІІ.
Моє місто (село)
9 год.
2.1.
Моє село – найкраще. Конкурс і опис малюнків.
2.2.
Вулиця, на якій я живу (перегляд презентацій). Громадські будівлі. Вікторина «Чи знаю я своє місто»
2.3.
Екскурсія по місту . Перегляд і обговорення відеофільму.
IV
Англомовний світ
9 год.
4.1.
Великобританія, визначні місця, символи. Лондон – столиця Об’єднаного Королівства. Перегляд і обговорення відеофільму. Проектна робота «Визначні місця Лондона»
4.2.
Сполучені штати Америки, визначні місця. Вашингтон – столиця США. Розучування віршів, пісень. Проектна робота.
4.3.
Австралія, визначні місця. Тваринний світ Австралії.
Конкурс малюнків
V
Моє захоплення
9 год.
5.1.
Світ моїх захоплень. Виставка виробів, вироблених власноруч. Виготовлення постеру «Наші захоплення». Захист проектів.
5.2.
Читання та обговорення (stories, jokes). Перегляд мультфільмів, обговорення. Інсценізація казки.
5.3
Талант шоу.
Вручення сертифікатів та подарунків

На нашу думку, створення такого мовного табору дасть учням можливість в неформальній обстановці вивчити та засвоїти запропонований матеріал. Адже ми знаємо, що діти початкових класів краще оволодівають матеріалом саме граючись. А атмосфера табору надасть можливість ще більще скріпити дружні відносини серед учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар