Для сучасної освіти
є актуальною проблема створення та впровадження в навчальних закладах таких
нових педагогічних та інформаційних технологій, які б забезпечували ефективне
засвоєння учнями знань, умінь і навичок. Педагогічні інновації пов’язані
сьогодні із застосуванням інтерактивних методів та технологій у навчальній та
виховній діяльності педагога. Разом з тим, пріоритетним сучасним напрямком
розвитку освіти є застосування комп’ютерно-орієнтованих технічних засобів
навчання у викладанні, зокрема економіки. Невід'ємним атрибутом будь-якого
навчального класу завжди була шкільна
дошка. Дошка – це поле
інформаційного обміну між учителем і
учнем. Інтерактивний програмно-технологічний навчальний комплекс на основі
SMART Board відомий під назвою «інтерактивна дошка», або «умна дошка». Цей
комплекс дозволяє використовувати як традиційні, так й інноваційні педагогічні
технології навчання. Для роботи з інтерактивною дошкою не потрібно спеціальних
навичок чи знань – достатньо бути звичайним користувачем персонального
комп’ютера. Можливості використання
інтерактивної дошки SMART Board досить великі на різних учбових предметах, але
для викладання економіки – це «вікно у
світ економічної діяльності людини». »
Ми використовуємо на уроках навчальні диски,
що пропонують нам виробники, ми навчилися працювати з программою PowerPoint,
але використовувати інтерактивну дошку тільки для показу інформації дуже не
раціонально. Програмне забезпечення
дошки має готові інтерактивні завдання, які полегшують роботу вчителя. Тому, якщо у вас в школі є це «чудо техніки», а у вас є бажання навчитися працювати на цій
дошці, перше, що треба зробити завантажити на свій персональний комп’ютер
програмне забезпечення SMART Notebook 10 (це більш легка у використанні
програма) та сміливо освоювати нові технології. В Інтернеті ви можете знайти посібники, як працювати з дошкою.
Програмне забезпечення дошки має готові
інтерактивні завдання, які
полегшують роботу вчителя. Про них більш
детально. І так:
1. Завантажили програму SMART Notebook 10,
налаштовуваємо мову – українська. 2. Відкриваємо вікна «Переглянути», «Галерея» 3.
Наступний крок – вікно «Lesson Activity Toolkitt» - саме тут зібрано готові
інтерактивні завдання, які можна використовувати на будь-якому уроці.
Інтерактивні завдання
Lesson Activity Toolkit .
Кнопки: Edit – (англ.. правити) кнопка дозволяє створити завдання, або
змінити його.
Solve – (англ.. вирішити) якщо завдання вже неактуальне, або потрібно
відразу показати правильну відповідь учням, можете натиснути на кнопку «Solve»
Reset – (англ.. скидання) щоб почати завдання з початку, або
зупинити роботу з завданням, достатньо лише натиснути на кнопку «Reset» Start – (англ.. почати) почати роботу з інтерактивним завданням
завданням Check – (англ.. перевірити) кнопка
дозволить перевірити результат виконаного завдання.
Функції інтерактивної дошки дозволяють виконувати
різноманітні інтерактивні вправи.
1.Anagram –
створення анаграм. Можливість додавання підказок, як у текстовому вигляді так і
зображенням. Переміщуйте літери, щоб скласти правильну відповідь.
2. Category sort –
сортування слів у колонки. 16 слів
можуть бути розділені на 2 або 3 колонок. Доцільно використовувати такі
завдання при характеристиці економічних
об’єктів (економічні райони, суб’єкти
економічних відносин тощо). Є можливість
миттєвої перевірки завдання.
3. Category sort
(image) – сортування зображень у колонки.
16 зображень можуть бути розділені на 2 або 3 колонок.
4. Hot spots
–програма, яку можна використовувати на уроці – робота з картою - позначення точок, місць. Ви можете позначити
будь-які точки на світовій карті, або
створити своє власне завдання, позначивши точки на зображенні, що ви самі
обрали та завантажили (материк, країна).
5. Image arrange –
порядок зображень. Програма дозволяє
завантажити до 15 зображень, які треба розмістити у відповідному порядку.
6. Image match – Позначити зображення.
Програма дозволяє створити від двох до п’яти зображень та позначити їх
(назвати). Виконуючи завдання, учням потрібно буде перетягнути правильну назву у
відповідне вікно біля зображення, якому відповідає.
7. Image select –
створіть від 3 до 18 зображень та позначте їх. Після натиснення на кнопку «ОК»
інтерактивне завдання автоматично почне демонструвати зображення у вільному
порядку. Після натиснення на зображення воно зупиниться , пропонуючи учням 3 варіанти відповіді, одне із яких вірне.
8. Keyword match –
програма, що може стати у нагоді для демонстрації значення слова, або
визначення поняття. 2 колонки: у першій поняття, у другій – його значення. Учню
треба перетягнути слово у відповідне місце в таблиці.Створюються такі завдання
дуже швидко: натискаємо кнопку Edit та в готову програму вносимо необхідну
інформацію.
9. Multiple choice
– програма, що полегшує вчителю створення
тестових завдань з можливістю обрати з 4 варіантів одну вірну
відповідь.
10.Sentence
arrangement –внесіть до програми
економічні поняття, та дайте
завдання учням розмістити їх у правильному порядку.
11. Tiles – у Вас є
можливість додати зображення, об’єкти та
зробити їх невидимими . Перетягуючи зображення, учні відкривають
правильні відповіді.
13.Vortex sort – є 2 коловороти, та можливість додати 16 слів, позначити до якого коловороту вони відносяться. При правильному переміщенні слова у відповідний коловорот, слово зникне, при неправильному, закрутиться та залишиться на екрані.
14.Word biz – завдання може включати в себе до восьми запитань та два рівні складності. Виконання завдання відбувається натисканням на букви, щоб скласти слово – вірну відповідь на запитання.
15.Note reveal – програма, яку доцільно використовувати, наприклад, при узагальненні матеріалу: п’ять рядків, у яких Ви можете написати підказки, або короткі вправи і по черзі, або у вільному порядку їх відкривати, натискаючи на відповідну кнопку: 1-2-3
Сподіваюсь,
рекомендації та поради
стануть вам в
нагоді. Бажаю
успіху!
Немає коментарів:
Дописати коментар