Стрімка
динаміка суспільних процесів ставить перед
освітянами низку педагогічних
завдань, пов’язаних із соціалізацією
дітей та учнівської молоді. Результатом соціалізації дитини
є її соціальна активність,
набуття нею соціального
досвіду в різних
видах діяльності, виконання
соціальних ролей у
близьких і віддалених колах соціальної
взаємодії, засвоєння моделей поведінки
в різних життєвих ситуаціях і
у взаєминах з різними агентами
соціалізації, насамперед з
батьками, ровесниками,
педагогами, іншими дорослими
і в різних
соціальних середовищах – сім’ї,
навчальному закладі, вулиці.
Сучасний навчальний заклад
здатний здійснювати послідовну , педагогічну
керовану соціалізацію дітей з
урахуванням інтересів спільноти і
кожного учня.
На педагогічній
раді було з’ясувано цілу низку питань , які
виникають перед кожним з
педагогів, кожним батьком
і спільнотою загалом: чого
та як нам сьогодні навчати дітей,
до чого їх
готувати і на що націлювати,
якими знаннями та
вміннями і яким
досвідом збагачувати?
Засідання пройшло у формі диспуту. Вчителі поділились досвідом роботи, обговорили проблеми, пов'язані з соціалізацією школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар